نوشته شده توسط : mohadeseh

 

برندهای ایمپلنت دندانی قطعات و سیستم های ایمپلنت را برای عملیات ایمپلنت دندان تولید می کنند. آنها کیفیت، دوام، نوآوری و قیمت مناسب را در درجات مختلف ارائه می دهند. همچنین، برخی از شرکت ها بسیار جدید هستند، در حالی که برخی دیگر بیش از 30 سال است که در بازار هستند.

به طور کلی، کلینیک های دندانپزشکی در سراسر جهان چند برند را در دست دارند که فکر می کنند برای اکثر مشتریان خود مناسب هستند و تمایل دارند از یکی از آن مارک ها استفاده کنند. یک بیمار قرار است از بین گزینه های پیشنهادی توسط متخصص دندانپزشکی یا کلینیک، برندی را انتخاب کند.

انتخاب یک نام تجاری از یک لیست جهانی برای یک بیمار عادی کار سختی خواهد بود. در سطح جهانی، بیش از 150 شرکت در تلاش هستند تا راه خود را در بازار ایمپلنت دندان باز کنند، و برای یک فرد عادی تقریبا غیرممکن است که در مورد همه آنها آگاه باشد. با این حال، از آنجایی که موضوع دندان شماست، نمی توانید از جستجوی بهترین مارک های ایمپلنت دندان خودداری کنید، که قابل درک است.

در این پست لیستی از 10 برند برتر ایمپلنت دندان در بازار را مشاهده می کنید که برای هر کدام توضیحی ارائه می شود. قبل از پرش به لیست، نکات مهمی را در مورد برندهای ایمپلنت دندانی خواهید یافت.

چرا برندهای زیادی وجود دارد؟

شاید متوجه شده باشید که برندهای زیادی در رابطه با عمل ایمپلنت دندان وجود دارد. با این حال، فقط کمتر از 10 تا 15 مورد از آنها برای شما آشنا هستند، یا فقط در مورد 2-3 مارک توسط متخصص دندانپزشکی به شما گفته شده است. البته عرضه و تقاضا مانند هر تجارت دیگری عاملی است. با این حال، نکته کلیدی خاص در برندهای ایمپلنت دندانی در شرایط بالینی متنوع است.

مواد با کیفیت بالاتر مورد استفاده در سیستم‌های ایمپلنت دندان، گزینه‌های اندازه وسیع‌تر، هزینه‌های معقول‌تر و ارتباطات روان، برخی از برندها را به جلو می‌برد. بنابراین آنها محبوب تر از ده ها نفر دیگر می شوند.

آیا مهارت جراحی بر موفقیت ایمپلنت تاثیر می گذارد؟

این موضوع دیگری است که باید به طور مفصل مورد بحث قرار گیرد. اولاً، یک متخصص دندانپزشکی ماهر و با تجربه بیشتر از یک همکار کم مهارت یا بی تجربه نتیجه بهتری می دهد. این به این دلیل است که او می تواند حتی با استفاده از برندی با کیفیت پایین تر، ایمپلنت دندانی پیشرفته را انجام داده و تولید کند. از سوی دیگر، یک متخصص دندانپزشکی بی‌صلاحیت، حتی اگر برندهای ایمپلنت دندانی مورد استفاده در کلینیک از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، هرگز احساس راحتی نمی‌کنند.

همچنین، جایگزینی یا ترمیم ایمپلنت دندان باید از جمله ملاحظات شما باشد. بدیهی است که شما به جای یک مجموعه ایمپلنت دندان جدید به یک متخصص دندانپزشکی ماهر نیاز دارید. بنابراین، می‌توان گفت که مهارت‌های جراحی همیشه ارزشش را دارد و قطعاً بر موفقیت در درمان ایمپلنت دندان تأثیر می‌گذارد.

خبر خوب این است که شما نیازی به انتخاب بین یک جراح ماهر و مارک های ایمپلنت دندان با کیفیت بالا ندارید. هنوز کلینیک های زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از مارک های عالی ایمپلنت دندان، دستان خوبی پیدا کنید. عالی به نظر می رسد، اینطور نیست؟

همانطور که در بالا گفته شد، بسیاری از مارک های ایمپلنت دندان در بازار وجود دارد و شما فقط می توانید از بین لیست معینی از چند مارک انتخاب کنید. با این حال، امروزه بسیاری از بیماران بیش از هر زمان دیگری مایل به کسب اطلاعات در مورد نام های تجاری هستند و به دلیل دسترسی آسان تر به اطلاعات، نام تجاری مورد نظر خود را با نام آن درخواست می کنند.

اگرچه امروزه دستیابی به اطلاعات آسان‌تر است، اما انتخاب در هر کاری همیشه برای نوع بشر یک مبارزه بوده است، به خصوص زمانی که گزینه‌های بیش از نیاز وجود داشته باشد. در مورد مارک های ایمپلنت دندان، می توانید یک جستجوی سریع در گوگل با نام های تجاری ایمپلنت دندان انجام دهید. در جستجوی خود، می توانید مدت زمان حضور شرکت در بازار را در نظر بگیرید. این به طور بالقوه امکان یافتن توصیفات و برخی نظرات دیگر را قبل از تصمیم گیری افزایش می دهد. همچنین، مارک های قدیمی معمولاً در بازار رایج تر هستند و شما یا دندانپزشکتان می توانید لوازم جانبی آنها را در صورت لزوم پیدا کنید.

نکته دیگری که می توانید در نظر بگیرید کمیت و کیفیت تحقیقات در مورد یک برند خاص است. معمولاً هر چه تحقیق بیشتر باشد، رایج تر است. با این حال، تحقیقات بیشتر به معنای کیفیت بهتر نیست. شما هنوز هم باید بخوانید و متوجه شوید که آیا مقامات آن برند ایمپلنت را تایید می کنند یا از برخی جهات مورد انتقاد قرار می گیرد.

 لیستی از بهترین ایمپلنت دندان  موجود در بازار به شرح زیر می باشد. 

1. استراومن

Strauman که در سال 1954 تأسیس شد، یک شرکت معروف ایمپلنتولوژی سوئیسی است. آنها تحقیقات زیادی، ساخت دندانپزشکی و بیومواد انجام می دهند. آنها همچنین روی نرم افزار دندانپزشکی سرمایه گذاری می کنند که آنها را به بازیگری پیشرو در بازار تبدیل می کند. آنها با همکاری مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها و برخی از کلینیک های پیشرو کار می کنند.

تولیدات آنها بسیار نوآورانه، بادوام و ایمن است. آنها همچنین به متخصصان و کلینیک های دندانپزشکی محصولات ترمیمی و جراحی را ارائه می دهند. به عنوان منبع کامل دندانپزشکی، بسیاری از کلینیک ها و متخصصان دندانپزشکی Straumann را ترجیح می دهند. با این حال، به عنوان یکی از بهترین مارک های ایمپلنت دندان در سطح جهان، سیستم های ایمپلنت و سایر محصولات Straumann نسبتا گران هستند.

2. هیوسن (ایمپلنت استخوانی)

هیوسن نیز یکی از محبوب ترین برندهای ایمپلنت دندان است. این یک شرکت آمریکایی است. علاوه بر این، یکی از غالب ترین برندهای ایمپلنت دندان در ایالات متحده و جهان است. این شرکت واقعاً به حداکثر رساندن رضایت مشتری اختصاص دارد.

با توجه به بازخورد داده شده و تجزیه و تحلیل نیازهای اخیر در این بخش، هیوسن تلاش زیادی برای افزایش کیفیت ایمپلنت ها دارد. هیوسن در یک مرکز بسیار مدرن مستقر است و آنها بخش زیادی از درآمد خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کنند. امروزه این شرکت سیستم های ایمپلنت را به بیش از 70 کشور جهان صادر می کند.

3. Zimmer Biomet

Zimmer Biomet یکی دیگر از بزرگترین شرکت های دندانپزشکی در جهان است. آنها سخت کار می کنند تا کیفیت، یکپارچگی و ایمنی بیماران را حفظ کنند. آنها به مراقبت های دندانی به طور کل نگر نگاه می کنند و مهارت برتر را با علم ترکیب می کنند تا محصولاتی پیشرفته تولید کنند.

آنها علاوه بر اینکه یکی از شرکت های پیشرو در ارائه آموزش و آموزش هستند، خدمات شخصی و پاسخگو را نیز به متخصصان دندانپزشکی ارائه می دهند تا بتوانند بهترین درمان خود را ارائه دهند.

4. نوبل بیوکر (داناهر)

Nobel Biocare یک شرکت با تجربه در زمینه سیستم های ایمپلنت دندان است. آنها به ارائه کیفیت زندگی بهتر به بیماران اختصاص داده شده اند. برای این منظور، آنها هدف خود را از توانمندسازی متخصصان دندانپزشکی در سراسر جهان توضیح می دهند.

دفتر مرکزی این شرکت در سوئیس است و آنها محصولات خود را در ژاپن، سوئد و ایالات متحده تولید می کنند که در مکان های استراتژیک جهان گسترده شده است، Nobel Biocare محصولات خود را به بیش از 80 کشور ارائه می دهد. علاوه بر این، آنها آموزش و آموزش را برای متخصصان دندانپزشکی ارائه می دهند.

5. Dentsply Sirona

یک برند آمریکایی Dentsply، که در سال 1899 تأسیس شد، و یک برند آلمانی Sirona، که در سال 1877 تأسیس شد، در سال 2016 با هم ادغام شدند. اگرچه آنها قبل از اینکه متحد شوند، شرکت های نسبتاً متوسطی در منطقه محلی خود بودند، اما از سال 2016 تجارت را به طرز چشمگیری توسعه دادند.

امروزه این شرکت با سرمایه گذاری های نوآورانه قابل توجه است و بهترین محصولات ممکن را به متخصصان دندانپزشکی و بیماران در سراسر جهان ارائه می دهد. این شرکت سیستم ایمپلنت Astra Tech را ارائه می دهد که بسیار بادوام، کاربردی و زیبایی است.

6. Biohorizons

Biohorizon یک شرکت نسبتاً جدید است که در سال 1994 تأسیس شد. این شرکت توسط تیمی از مهندسان در دانشگاه آلاباما تأسیس شد. تمرکز این شرکت بر خدمات، علم و نوآوری است. آنها انواع زیادی از سیستم های ایمپلنت و سایر محصولات دندانپزشکی را ارائه می دهند.

شما یا متخصص دندانپزشکی شما می توانید ایمپلنتی را از میان ایمپلنت های سری Tapered، Conelog Progressive یا قدیمی انتخاب کنید. Biohorizons به ارائه آخرین فناوری به بیماران اختصاص دارد. بنابراین، این شرکت اولویت را به روابط خوب با کلینیک ها می دهد زیرا آنها پل ارتباطی بین شرکت تولید کننده و بیماران هستند.

7. Euroteknika

Euroteknika، که در سال 1992 تاسیس شد، یک شرکت دندانپزشکی معروف فرانسوی است. فعالیت های اولیه این شرکت علاوه بر اعمال دندانپزشکی، پروتز آزمایشگاهی، جراحی و ایمپلنت است. این شرکت به طور مداوم بر روی فناوری جدید کار می کند و سعی می کند مانند بسیاری از برندهای دیگر ایمپلنت دندان، آخرین فناوری را به جامعه دندانپزشکی ارائه دهد. علاوه بر این، آنها به سادگی، قابلیت اطمینان و کیفیت اهمیت زیادی می دهند.

8. مگاژن

Megagen یک برند کره ای است که توسط گروهی از جراحان دندانپزشکی در سال 2002 تاسیس شد. این شرکت به طور خاص سعی می کند راه حل هایی برای مشکلات چالش برانگیز بیابد که نوآوری و کیفیت را به ارمغان می آورد. آنها مدل های مختلفی را برای نیازهای مختلف ارائه می دهند، مانند Anyridge، Rescue، Anyone، Mini و EZPlus.

AnyRidge احتمالاً معروف ترین محصول شرکت Megagen است. AnyRidge یک سیستم ایمپلنت بسیار همه کاره است و به دلیل پایداری مکانیکی بالا، گزینه های اندازه های مختلف و مدت زمان طولانی تر، تقاضای زیادی برای آن وجود دارد.

9. ایمپلنت مستقیم

ایمپلنت دایرکت یکی از برندهای پیشگام ایمپلنت دندان است که به مشتریان خود امکان خرید آنلاین محصولات را می دهد. این شرکت علاوه بر فروش ایمپلنت، آموزش نیز ارائه می دهد.

ایمپلنت ها در یک مرکز تولید بزرگ در کالیفرنیا، ایالات متحده تولید می شوند. این شرکت ایمپلنت ها را به 40+ کشور به طور مستقیم یا از طریق توزیع کنندگان می فروشد. ایمپلنت های آنها راه حل های پروتز و ترمیمی با کیفیت بالا ارائه می دهند.

10. DTI

DTI یکی از برندهای برجسته ایمپلنت دندان در ترکیه است. دفتر مرکزی شرکت در چکمکوی، استانبول و مرکز تولید در گبزه، کوجالی واقع شده است. این شرکت با مشارکت برخی از دانشمندان، پزشکان و مهندسان از نقاط مختلف جهان راه اندازی شد. آنها همچنین تلاش زیادی می کنند تا با سایر موسسات پیشرو در بخش ایمپلنت همکاری کنند.

DTI طراحی، عملکرد، دوام و طیف گسترده ای از گزینه ها را در سهام خود ارائه می دهد. علاوه بر این، قیمت گذاری نسبتاً مقرون به صرفه تر از شرکت های اروپایی و آمریکایی است.

 



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mohadeseh

 

آکنه می تواند خسته کننده باشد و به نظر می رسد همیشه در نامناسب ترین لحظه ظاهر می شود. ارائه بزرگی در محل کار دارید؟ قرار اول رفتن؟ شرکت در یک گردهمایی دبیرستان؟ شما هر کاری که می توانستید برای جلوگیری از آن انجام داده اید - شستن صورت، استفاده از مرطوب کننده، تلاش برای لمس نکردن صورت ... اما به نوعی، به نظر می رسد که یک جوش مزاحم همچنان هر بار ظاهر می شود.

این لکه ها به دلایل مختلفی ظاهر می شوند. برخی از آنها خارج از کنترل شما هستند، در حالی که برخی دیگر قابل پیشگیری تر هستند. اگر شکست بخورید، این پایان دنیا نیست - لازم نیست شما را آزار دهد، مگر اینکه اجازه دهید. لکه ها از بین خواهند رفت و هیچ جوشی تا به حال زندگی هیچ کس را خراب نکرده است.

با این حال، کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا شانس خود را برای شکستگی کاهش دهید. برای مثال، به حداقل رساندن استرس خود می تواند معجزه کند. خواب بیشتر اغلب موثر است. و در برخی موارد غذاها و نوشیدنی ها نیز نقش کمی در حفظ شفافیت پوست دارند.

آکنه گاهی اوقات به دلیل مواردی مانند التهاب، سطح کورتیزول (هورمون استرس شما) و کمبود مواد مغذی ایجاد می شود. به جای حذف همه چیز، یکی از راه‌های فکر کردن به غذا خوردن برای سلامت پوست، افزودن چیزهایی به آن است - مثلاً چربی‌های سالم یا کفیر. چیزی که پوست شما می خواهد رطوبت و مواد مغذی است. وقتی هر دو را به آن بدهید، شانس خود را برای داشتن پوستی سالم افزایش می دهید.

با این حال، برخی از غذاها هستند که با عواملی مانند هورمون ها و پاسخ التهابی تداخل دارند. اگر به دنبال این هستید که بدانید کدام یک ممکن است با شما مزاحمت ایجاد کند، در اینجا 9 نوشیدنی وجود دارد که ممکن است شما را ترک کند.

از این نوشیدنی ها دوری کنید تا شانس پوست شفاف خود را افزایش دهید

الکل

مصرف بیش از حد الکل می تواند باعث خشکی پوست شود. اگر قبلاً این را تجربه نکرده اید، وقت آن است که بدانید - الکل شما را کم آب می کند. پوست کم آب، پوست ناراضی است، به این معنی که احتمال شعله ور شدن آن بیشتر است.

قهوه

در حالی که در واقع نوشیدن چندین تن قهوه فوایدی برای سلامتی دارد، اما یک جنبه منفی نیز دارد. کافئین بیش از حد می تواند بر هورمون های استرس شما تأثیر بگذارد و باعث افزایش کورتیزول در بدن شما شود. از آنجایی که کورتیزول و آکنه تا حدودی به هم مرتبط هستند، لرزش پوست شما را در معرض خطر قرار می دهد.

مطالعه بیشتر: کرم ضد لک و نحوه استفاده از آن

نوشابه های انرژی زا

در حالی که ممکن است یک نوشیدنی انرژی‌زا ایده خوبی برای تقویت امواج مغزی شما در یک روز خواب‌آلود به نظر برسد، ممکن است بهتر باشد منبع انرژی دیگری با کافئین و شیمیایی کمتر را انتخاب کنید. نوشیدنی‌های انرژی‌زا نه تنها خطرناک هستند، بلکه کافئین آن اثر کم‌آبی روی پوست شما خواهد داشت. مانند کافئین - در کنار اثراتی که قبلاً بر روی کورتیزول شما ذکر شد.

آب میوه

آب میوه های بسته بندی شده اغلب حاوی مواد افزودنی، شکر تصفیه شده و شربت ذرت با فروکتوز بالا هستند. خوردن شکر همه چیز بد نیست - قول می دهیم. اما یک مطالعه مصرف شکر تصفیه شده را با افزایش شیوع آکنه مرتبط کرد. دلیل اینکه قندهای تصفیه شده روی پوست شما ظاهر می شود نامشخص است، اما محققان گمان می کنند که به انسولین شما مربوط باشد.

لیموناد

اگر لیموناد خانگی را درست کنید ممکن است قند کمی داشته باشد، اما انواع بطری آن اغلب حاوی مقدار زیادی از آن است. شکر می تواند بر هورمون های شما و در نتیجه روی پوست شما تأثیر بگذارد. از سوی دیگر، آب لیمو یک نوشیدنی سالم است که بسیاری از متخصصان توصیه می کنند زمانی که ناراحتی معده دارید آن را بنوشید.

شیر

شیر گاو دارای برخی ویژگی‌ها است که آن را نسبت به شیرهای گیاهی-مثلاً پروتئین و چربی‌های رژیمی- سالم‌تر می‌کند. با این حال، برخی از مطالعات، شیر را با جوش‌ها مرتبط می‌دانند، احتمالاً به دلیل قندهای طبیعی موجود در شیر یا سطوح تحمل فردی افراد به لاکتوز.

نوشابه

مهم نیست که رژیمی باشد یا معمولی، نوشابه می تواند باعث ایجاد جوش شود. شکر و شیرین کننده های مصنوعی بسته به نوع شیرین کننده، پتانسیل تأثیرگذاری بر هورمون های شما را دارند. در حالی که تحقیقات در مورد نوشابه و پوست شما بی نتیجه است، برخی از آنها شروع آکنه را پس از شروع نوشیدن نوشابه گزارش کرده اند.

نوشیدنی های ورزشی

نوشیدنی های ورزشی به عنوان نوشیدنی های سالم و آبرسان برای نوشیدن پس از عرق کردن خوب به بازار عرضه می شوند. اما در واقع، این نوشیدنی ها حاوی مقدار زیادی قند هستند. در حالی که آبرسانی ممکن است به شفافیت پوست شما کمک کند، قندهای اضافه شده ممکن است این کار را نکنند. یکی از این نوشیدنی های آبرسان را به عنوان جایگزین انتخاب کنید.

چای سرد شیرین

در حالی که چای شیرین نشده برای سلامتی شما مفید است، انواع شیرین آن می‌توانند با شکر، جایگزین‌های شکر، یا شربت ذرت با فروکتوز بالا پر شوند – هر نوع «شیرین» که باشد، ممکن است خبر بدی برای پوست شما باشد. نوشیدنی ها می توانند واکنش های پوستی ایجاد کنند، اما غذا نیز می تواند. در اینجا غذاهایی در رژیم غذایی شما آمده است که شما را از بین می برند.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهريور 1401 | نظرات ()